Digittääkö? Aika toimia? Digikartalle. Nyt.

Verkkonäkyvyyden parantaminen ja tehon tarkastus – DigiAudit

Haluatko uusia asiakkaita verkon kautta? Tiedätkö kuinka hyvin tiedonhakija löytää yrityksesi, palvelusi ja tuotteesi hakukoneen kautta? Onko jo aika saada enemmän hyötyä ja tuloksia verkosta?

DigiAudit on ulkopuolisen, kokeneen  ammattilaisen tekemä nykytilan analyysi yrityksesi verkkonäkyvyydestä ja löydettävyydestä sekä samalla kilpailutilanteen kevyt analyysi.

Se kertoo sinulle konkreettisesti asemasi verkossa ja verrattuna kilpailijoihisi sekä antaa konkreettisia vinkkejä ja neuvoja miten saisit tehokkuutta parantamalla jotakin tai tekemällä eri tavalla. 

DigiAuditista on sinulle paljon hyötyä, jos jokin näistä vaihtoehtoista on ajatuksissasi:

  • Haluat saada verkon avulla enemmän euroja.
  • Haluat ymmärtää miten optimoinnilla voi saada strategista kilpailuetua.
  • Sinulla ei ole tietoa tai kokemusta, kuinka hyvin sivustosi, tuotteesi ja palvelusi löytyvät hakukoneella.
  • Et tiedä millä avainsanoilla verkkosivustosi on optimoitu.
  • Et ole koskaan tutkinut, testannut tai vertaillut kilpailijoihin avainsanojasi. 
  • Haluat kehittää löydettävyyttäsi entistä paremmaksi.
  • Olet vasta suunnittelemassa verkkosivustoa.

 Palvelun hinta on 800 eur (alv 0%)

Verkkonäkyvyyden tehon tarkastus sisältää seuraavat osa-alueet

Miltä yrityksesi näyttää verkossa ulkopuolisen silmin? 

  • Minkälainen ensivaikutelma ja mielikuva yrityksestäsi sekä sen tuotteista ja palveluista muodostuu ulkopuoliselle?
  • Mitä sivustoja, profiileita, kanavia, sisältöjä, kuvia yms. yrityksestäsi löytyy? Onko niillä yhtenäinen ilme ja viestit? Puuttuuko jotakin tärkeää tai hyödyllistä?
  • Tukeeko yrityksesi verkkosivusto ja saavutettu näkyvyys haluttua tavoitetta/tehtävää?

Kuinka tehokkaasti hakukone löytää yrityksesi ja sen palvelut ja tuotteet?

  • Onko avainsanat valittu ja sisältö optimoitu?
  • Tukevatko valitut avainsanat liiketoiminnan tavoitteita ja myyntiä?
  • Onko valituilla avainsanoilla hakuja? Kuinka paljon? Olisiko tehokkaampia avainsanoja?
  • Mitkä yritykset hallitsevat ensimmäisen hakutulossivun tuloksia haluamillasi avainsanoilla?
  • Mitkä yritykset mainostavat ko. avainsanoilla?

Miten yrityksesi hyödyntää sosiaalista mediaa?

  • Mitä sosiaalisen median kanavia ja profiileita on jo käytössä?
  • Minkälainen ensivaikutelma ja mielikuva niistä syntyy?
  • Kuinka suuret yleisöt yrityksesi kanavilla on?
  • Tukeeko sisältö haluttua tavoitetta/tehtävä

Miten yrityksesi pärjää verkossa kilpailijoihin verrattuna?

  • DigiAudit sisältää kaikki edellä mainitut tutkimukset myös 2-3 valitsemastasi kilpailijasta tai bechmarking -toimijasta.

 

Verkkonäkyvyytesi tutkimustulokset

Digiaudit-raportti ei ole tekninen, outoja lyhenteitä sisältävä tulostus jostakin ohjelmasta tai järjestelmästä, vaan ammattilaisen huolellisesti tutkima ja analysoima selkeä yhteenveto ja kilpailijavertailu. Saat myös hyödyllisiä ja konkreettisia, yritykseksesi verkkonäkyyttä parantavia kehitysehdotuksia. Kaiken tämän saat  noin viikon päästä tilauksestasi. Tulokset esitellään ja käydään läpi sinulle ja tiimillesi ensisijaisesti henkilökohtaisesti.  Jos se ei onnistu esim. pitkän välimatkan vuoksi, niin käytämme puhelinta tai videoyhteyttä. Yhteenvedon ja kehitysehdotusten avulla parannat varmasti verkkonäkyvyyttäsi.

Palvelun hinta on 800 eur (alv 0%).

Ota tärkeä digiaskel ja aloita verkkosivustosi hyödyntäminen kunnolla! 

Digiauditin jälkeen voit jatkaa itse eteenpäin tai ottaa meidät avuksesi myös jatkamaan ja toteuttamaan verkkonäkyvyytesi parantamista. 

DigiPlan

Strategisia tavoitteitasi tukeva digimarkkinointi- ja viestintäsuunnitelma

DigiActions

Suunnitelman käytännön toteutus halutulle tasolle tavoitteineen ja mittareineen.

DigiCheck

Suunnitelman, kampanjan, projektin tai jonkin muun markkinoinnin osa-alueen jatkuva seuranta.

Tilaa DigiAudit tästä lähettämällä viesti tai soittamalla numeroon 045 663 8720

Tietoni saa lisätä ja tallentaa Dimarcomin markkinointirekisteriin. Otan mielelläni vastaan tietoa uusista palveluista, oppaista ja kursseista ensimmäisten joukossa enintään 1-4 kertaa vuodessa.