Digimarkkinointi

 

Olet miettimässä uuden tuotteen tai palvelun hankintaa – mitä teet? Miten ostoprosessisi alkaa?

Tutkimusten mukaan tänä päivänä jopa 70% aloittaa ostoprosessinsa verkosta älypuhelimellaan suoritetulla haulla Googlen hakukoneesta. Miten sinä toimit kun saat ensimmäiset hakutulokset? Löydätkö etsimäsi? Mitä teet, jos et heti löydä? Tutkimusten mukaan vain pieni osa viitsii jatkaa etsintää kärsivällisesti hakutulosten toiselle sivulle. Asiakkaiden ostoprosessit ovat jo hyvin pitkällä ennenkuin he ovat kohdanneet yhtään yrityksen myyjää.

Me haluamme auttaa yrityksesi tuotteiden ja palveluiden löytymistä verkosta nopeasti ja tehokkaasti. Digimarkkinointipalveluidemme avulla nostamme yrityksesi asiakaspalvelun, verkkonäkyvyyden ja -vaikuttavuuden uudelle tasolle.

Oma verkkosivustosi on yrityksesi verkkoläsnäolon keskus

Sen ympärille ja siihen liittyen rakennetaan kaikki muu digitaalinen markkinointi. Verkkosivustosi on kuin kauppa. Asiakkaat tulevat sen eri osastoille (sivuille) eri reittejä pitkin. Mikä tahansa sivu voi olla ensimmäinen ”myyjä”, jonka asiakas kohtaa. Me autamme huolehtimaan siitä, että ”myyjä” on 24/7 edustuskunnossa ja valmiina palvelemaan asiakastasi.

 

Mistä haluat aloittaa? Valitse sinulle sopiva lähtökohta ja ota yhteyttä. Tavataan ja mietitään yhdessä liiketoimintaasi tukevat ratkaisut.

DigiAudit

Digiaudit on yrityksesi verkkoläsnäolon ja digitaalisen nykytilan analyysi, sisällön tehokkuustarkastus ja vertailu haluttuihin kilpailijoihin tai benchmarking –toimijoihin.

Tuloksena saat tärkeän ja hyödyllisen yhteenvedon, jotka auttavat sinua strategisissa päätöksissä. Saat myös konkreettisia kehitysehdotuksia ja ideoita,  joiden avulla voit parantaa yrityksesi löydettävyyttä ja vaikuttavuutta verkossa.

Auditin tulokset esitellään sinulle ja tiimillesi paikan päällä teille sopivana ajankohtana ja saatte tietysti myös kirjallisen yhteenvedon.

DigiPlan

Digiplan on markkinointi- & viestintäsuunnitelma, jossa määritellään yrityksesi strategisia tavoitteita, vuosikelloa ja haluttuja kehityskohteita tukevat toimenpiteet, aikataulut, mittarit ja seuranta.

Markkinoinnin tehtävänä on tukea yrityksen myyntiä ja siksi suunnitelmamme lähtökohtana on aina yrityksen tavoitteet. Katso esimerkki suunnittelumallistamme.

Voit jatkaa tästä itse eteenpäin tai ottaa meidät avuksesi myös toteuttamaan suunnitelman.

DigiActions

Digiactions on suunniteltujen toimenpiteiden toteuttaminen, halutulle tasolle ja halutussa aikataulussa luonasi, etänä tai näiden yhdistelmänä.

Suunnitellut asiat kerralla kuntoon nopeasti ja tehokkaasti tai ajan kanssa jatkuvalla markkinointipalvelullamme Digital Marketing Specialist.

DigiCheck

Digicheck on suunnitelman tai sovittujen osa-alueiden toteutumisen seuranta, varmistus, ohjeistukset, säädöt yms. joko kerran viikossa, kuukaudessa tai kvartaaleittain tai millä tahansa muulla aikataululla. Esimerkiksi, jos omat resurssit ei riitä ja tarve ei ole kovin suuri: analytiikan seuranta, sisällöntuotanto ja vaikutusten seuranta, verkkosivujen päivitys tms.

Lisäpalvelut

On myös monia muita digimarkkinoinnin osa-alueita, joissa voimme auttaa. Nämä palvelut voivat olla kertaluonteisia tai jatkuvia, tarpeidesi mukaisesti.

Apumme voi olla esimerkiksi tutkimista, analysointia, parhaiden ratkaisujen etsimistä ja kehittämistä, seuraamista tai raportointia. Voimme myös perehdyttää tai sparrata omaa henkilöstöäsi näissä teemoissa esimerkiksi uusien työkalujen ja toimintamallien käyttöönotossa tai muutostilanteissa.

  • Hakukoneoptimointi ja -markkinointi
  • Avainsanatutkimus ja analysointi
  • Analytiikka
  • Sosiaalinen media
  • Sosiaalinen myynti – Social Selling

Haluatko lisätietoja tai tarjouksen? Soita 045 663 8720 tai lähetä viesti!

Tietoni saa lisätä ja tallentaa Dimarcomin markkinointirekisteriin. Otan mielelläni vastaan tietoa uusista palveluista, oppaista ja kursseista ensimmäisten joukossa enintään 1-4 kertaa vuodessa.